Wil je vanaf dit jaar met de scouts starten? Dan ben je iedere zaterdag welkom om 14h op het scoutsplein (Schoolstraat 59).

Voordat je langskomt

kan je best even de leiding van de betreffende tak contacteren.
Via onderstaande tabel kan je de tak terugvinden waar uw kind bijhoord.

We zijn regelmatig op pad en onze uren kunnen ook wel eens afwijken. Daarom kijk je beter ook eens in ons maandblad (de scougi) waar al onze geplande activiteiten (worden vergaderingen genoemd) in staan.

Neem zeker ook een kijkje op het takhoekje van jouw tak. Hier kan je belangrijke informatie lezen ivm activiteiten, weekends, kamp...

Inschrijvingsbrief 2023-2024

Wil je je zoon of dochter inschrijven voor het nieuwe scoutsjaar? Doe dit dan via bovenstaande inschrijvingsbrief.
Doe dit zeker op tijd, want een niet-ingeschreven lid is niet verzekerd tegen ongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid.

Voor gezinnen in een financieel kwetsbare situatie bieden we scouting op maat aan.

Takkentabel 2023-2024

Geboortejaar Tak Contact
2017, 2016 Kapoenen (♀ en ♂) Kapoenen
2015, 2014, 2013 Kabouters (♀) en Welpen (♂) Kabouters, Welpen
2012, 2011, 2010 Jonggidsen (♀) en Jongverkenners (♂) Jonggidsen, Jongverkenners
2009, 2008, 2007 Gidsen (♀) en Verkenners (♂) Gidsen, Verkenners
2006 Jin (♀ en ♂) Jin
Indien er nog vragen zijn mag u altijd een mail sturen naar de groepsleiding. Hou zeker ook onze Facebookgroep in de gaten voor alle nieuwtjes.